subota, 16. prosinca 2017.

Moj najdraži film

Moj najdraži film zove se  „Kingsman – Secret Service“.  Film je režirao  Matthew Vaugh, a glavni glumci su Taron Egerton (glavni lik), Saumel L. Jackson (glavni negativac) i Colin Firth (Harry Hart) . Kada Eggsyev otac pogine na dužnosti tijekom vojne operacije, njegova obitelj dobiva telefonski broj koji mogu nazvati samo jednom,  kada im je stvarno potrebna pomoć.
 I tako kada Eggsy odluči ukrasti auto i završi u zatvoru, ne zna što da napravi pa se sjeti broja i odluči ga nazvati  i tako izlazi iz zatvora uz pomoć Harrya Harta, lukavog špijuna koji Eggsyevom ocu duguje život. Kada Hart saznaje životnu situaciju Eggsya odlučuje mu ponuduti priliku da radi u tajnoj službi Kingsman. Kada dolazi tamo Eg
gsy prolazi razne fizičke ali i pshičke obuke da postane špijun, sa glavnim ciljem da uništi tehnološkog genija Richmonda Valentinea (Samuel L. Jackson), ali  istovremeno poremećenog aktivista koji misli da spašava svijet tako što će ga uništiti. 
„Kingsman – Secret Service“ mi je najdraži film zato što ima zanimljivu priču, te je napet u svakom trenutku.  Također je fora jer znaš da je od onih filmova u kojima dobri uvijek pobijede pa se ne brineš dok gledaš nego si opušten i uživaš u scenama. 
Također agenti u filmu koriste jako zanimljiva oružja. Tako npr imaju pušku u ružu za usne ili posebne cipele sa nožićima na izvlačenje. Jako mi se svidjelo to što u filmu ima  parkoura pa tako skaču po zgradama što meni super izgleda.  I još jedna stvar  stvar koja mi se jako svidjela u filmu je to da kada dođe do okršaja između dva lika, taj okršaj ne bude žestok i krvav, već nekako elegantan i stiliziran, jako koreografski. Sve u svemu film mi je jako zabavan i opuštajuć za gledanje. 

1 komentar: